tiistai 5. helmikuuta 2013

kirjoja ja keskeneräisyyttä.


Erässä blogissa oli kirjoitus älä osta mitääm helmikuussa. Se osui naulankantaan... Onneksi olin tilannut nämä tammikuun puolella :D
Patalappukirja tuli jujusta toinen kirja on peräsin Adlibriksen alesta... Pannumyssy näyttää kannessa kivalta ja onkin käyttökelpoinen idea. On siellä muutama muukin jonka voin toteuttaa jossain vaiheessa. Kaavat vaan ovat ikävästi pienoiskoossa...


Jostain syystä minä aina himoitsen noita puutarhakalusteiden yms. ohjekirjoja. Mies ei ole yhtään innostunut nikkaroinnista... 


Pöytäliinaan tikkasin sillä siipineulalla koristetikkauksen, se ei kyllä näy tässä kuvassa... Vaihdoin ompeluhuoneessa valkoisen verhon sen kopperon eteen, on paljon kivempi nyt. 


Minulla oli melkein kilo Teddy lankaa tähän eilen illalla virkkaamaani kauluriin kului melkein kaksi kerää... Jotain muuta pitää keksiä lopuista langoista....


Säde langasta olen kutomassa tätä huivia, ensimmäinen kerä on lopuillaan. En ole vielä päättänyt minkä kokoisen teen, reunapitsikin on hakusessa... Katsotaan nyt mitä tästä tulee... 


Kätköissä on myös ruskeaa ontelokudetta josta tulee matto maalle, kun siellä on niitä ruskeita huonekaluja yläkerrassa sopii väritys sinne. 5kg on vyyhteinä yritän käyttää sen kokonaan yhteen mattoon... Tänään olisi ollut savipaja, mutta minuun iski lorvikatari enkä mennyt sinne. 
Huomenissa on rottinkijuttuja tiedossa ja olen ajatellut tehdä kerrostarjottimen :)
Kiva, kun on tullut uusia lukijoitakin tervetuloa :)

8 kommenttia:

  1. Kaunis pöytäliina ja todella ihana kauluri:)

    VastaaPoista
  2. Kauniita kirjottuja liinoja edellisessä postauksessa ja tuo siipineulalla tehty liina, kirjonta on kyllä kaunista! Kiva kauluri!

    VastaaPoista
  3. Voi kun paljon kaunista !
    Mutta niinhän sinulle Eija aina on.

    Vai ei tässä kuussa saa ostaa mitään...?
    Kamalaa ja minä kun en ole tammikuussakaan ostanut lankaa. Pitääkö minun nyt odottaa maaliskuuhun ? :))

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille. No ei tuo ostosjuttu ihan onnistu, kun ollaan miehen kanssa menossa viikonloppuna Tallinnaan...

    VastaaPoista
  5. Kyllä noita kirjoja aina pitää hankkia, vaikka niitä onkin hyllyssä. Kaunis liina ja kauluri. Liukasta laskiaista sinulle!

    VastaaPoista
  6. Kivoja kirjoja olet löytänyt. Ja kaulurit on niin nättejä. Tuo puutarhakalustejuttu kuulostaa jotenkin niin tutulta niin tutultä..

    VastaaPoista
  7. Minäkin tuohon patalappukirjaan sorruin, kun Jujun lehteä selasin. Yhden olen jopa tehnyt viimeistelyä vaille. Kirjassa on tosi kivoja malleja, osasta tuli lapsuus mieleen ja sukulaiset, joiden keittiöissä noihin olen lapsena törmännyt :)

    VastaaPoista